slide show

Sofistickated jacket @nelly.com

 
Jag är rätt säker på att jag bloggat om den här jackan förut men var tvungen att göra det igen för den är ju så himla fin, jag har klickat hem den svarta idag. jackan finns även i beige, grått och mörkblått men vitt och svart är finast enligt mig! den funkar att ha inomhus nu och när det börjar bli varmt ute kan man såklart använda den ute med. gillar ni den? ♥
milina.blogg.se

snygga!

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Jenny Karlsson

sv: Tack! :)

Åh dom där är så snygga, måste ha den vita väntat på att den skulle komma in igen för sist jag kolla var den slut :)

Svar: passa på att köp den nu då för dom verkar ta slut fort :)
Julia

MATILDA

Snyggt!

Louise

Snygggast i vitt tycker jag! :)

Linnéa

Tjusiga :)

Ja, den är grymt bra den låten <3

Sofia

Så snygg :D

Sofia

Oh ser jättesnygg ut! :)

V I L M A L A ♔

OM JAG GÖR! Så fin :D

aina [fotoblogg]

Snygg :)

Sara Ekman

snygga :)

Amanda [SPONTAN]

Superfin :)

Hanna

Vad snygg jacka! :)
Sv: Det var riktigt gott :)

Rebecka

Så snygg!

Svar:
Eller hur! Ja gör det :)

Kram

alice

gud så snyggt!

Erica

sjukt snygg va den!

Michelle

Håller med.. grymt fin!!

sv: Det tycker jag!! :)

sara

super snygg :)

Anita

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: