slide show

SEE U SOON

 
alla bilder är tagna av mig.
 
Wiieee igår bokade vi äntligen resan till NY, är så himla glad och vill bara att tiden ska gå lite fortare, längtar sjukt mycket! som ni kanske vet så är jag helt besatt i den här staden och enda sen jag var där 2012 så har jag längtat tillbaks dit, kände mig så hemma där! i år kommer vi även fira 4th of july där (USA's nationaldag) och det kommer bli såååå kul!! 144 dagar kvar. ♥
Johanna - A dream as a model ♥

Åh kul! :D

Henrik Olsson

Jag hade gärna besökt NY! :)

V I L M A L A ♔

ÅHHHH FU

Svar: Heheh :D
Julia

Nathalie Tegelstam

åh vilka underbara bilder! Vill verkligen åka dit :D

Pauline

åh så kul!

Sofia

Häftigt, förstår att du längtar. :)

Emelie Bohlin

Åh gud vad roligt :D
har alltid drömt om att få åka dit :')

Linnéa

Åh, vad kul... sjukt avis måste jag säga <3

Jenny Karlsson

sv: tack visst är det :)

åh vad fina bilder :)

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Ååh guud var härligt, hoppas att ni får en underbar resa :)

milina.blogg.se

åh vad kul :)

Hanna

Vad roligt! Hoppas nu tiden går riktigt fort! :D

Anita

Gud så kul :D

sara

Gud så roligt :)

tinabanck.blogg.se

Åååå avis! Bästa, bästa staden!

Svar: jaa verkligen bästa staden :D
Julia

Sarah

Åh vad kul, var där förra året över 4th of July och tro mig du kommer inte bli besviken! Ha en trevlig resa, kram.

Svar: åh vad kul :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: