slide show

Rainbow sparkle

Använde NSI's underbara gelé som heter rainbow sparkle över mina naglar den här gången, det syns ju inte så bra på bilderna men den är finare i verkligheten för naglarna glittrar verkligen. är så stolt över mig själv att jag lyckades ha mina förra gelénaglar i hela 3 veckor (brukar ju annars ta bort och göra nya efter 2 veckor) men det är jättejobbigt att inte ha fixade naglar, mår seriöst dåligt av att se mina naglar när jag inte har gelé på dom, betyder det att min kärlek för naglar har gått liite för långt? haha!
olivias | mode, foto & vardag

så fint!!

Johanna - A dream as a model ♥

så snyggt, I like :)

sv: Kul att du gör det, den är från swedish house maffia.. så sök på det eller nått :)

Svar: vet att det är deras citat eller vad man ska säga men ska söka :D
Julia

Linnéa

Tjusigt <3

Ja, är sååå trött på det här vädret, vill ha sol och värme :p

frida

Åh va fina!

släng jättegärna in en kommentar vad du tycker om min nya header! skulle betyda jättemycket :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

sv: Gör det? :) Finns många sidor där du kan framkalla 100 bilder gratis :D

Nathalie Tegelstam

Jätte snygga naglar, älskar glitter :)

SARA

Snyggt :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt! Haha förstår dig så väl att du vill ha fixade naglar!

Svar: haha vad bra ;)
Julia

Sara

Sjukt snyggt! :D

V I L M A L A ♔

omg sååå fint :D

Fatma

Snyggt!

Anita

Snyggt

Kaffehörnan

Jättesnygga naglar kram

Sanna Preifelt

Galet fint, ääälskar glitter :) ❤

Svar: tack jag med! :D
Julia

Sara Ekman

superfint :)

Boel

Åh vilket fint nagellack :)
Sv: Tack :)

Svar: ja visst är den fast det är gelé inte nagellack :)
Julia

Alva

Otroligt fina :)

Svar: tack! :)
Julia

Hanna

ja visst är skorna snygga :d

älskar dina naglar :D så grymt fina!

F R I D A - M A R I A

Såå vackra naglar!

Eleonora Adriana ♥

Super snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: