slide show

Peplumtop @forever 21

 
Var inne på forever 21's sida igår och hittade en massa fint, bl.a den här söta peplumtoppen. längtar så tills jag får shoppa på alla grymma amerikanska butiker igen, är ju några månader kvar tills dess men jag kan ändå inte låta bli att kolla in deras sidor trots att sortimentet kommer hinna ändras 1000 gånger innan jag är där haha.
Anna

Snygg styling! :)

MATILDA

så fin!

♫♪ sandra - en musikblogg

fin!

frida

ååh vad fin! Och ska du till USA?! Är inte lite avis! haha :)

Svar: ja det ska jag hihi jag förstår det ;)
Julia

Amanda

Snygg!

Hanna Victoria Sahlqvist

Asså toppen är så hiiimla fin!

Svar: ja men eller hur:D
Julia

Anita

Åh :)

Caroline Blomberg

men åh va snyggt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: