slide show

Neon & on & on

 
Klickade hem det här nagellacket från CG tillsammans med en brush cleaner till gelépenseln, övningstippar, nail art tejp (visar sen när jag testat den!) och lite glitter från nagelgiganten. fick hem paketet igår så ska testa det här lacket idag, bilder kommer! ♥
milina.blogg.se

fin färg!

Hanna

Åhhh jag har velat ha den där färgen huuur länge som helst! Vart hittade du den? Beställde du från nagelgiganten? Jag hittar den nämligen inte där!

Svar: såg att den var slut på nagelgiganten nu men den finns att beställa här: http://eleven.se/china-glaze-nail-lacquer-neon-on-on-25919.html lite dyrare än NG men men :)
Julia

Felicia Karlström

Oh vilket snyggt lack!

Emma Broberg

himla härlig färg!! kramis. <3

Agnes Bjurek

Snyggt!

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg färg.

Sofia

Snygg färg!

Hanna

Vad snygg färg! Rosa nagellack är helt klart min favorit! :)

Hanna

sv: Tack för svaret! Kollade runt lite och hittade den på också beautyplanet.se för 98! :)

Svar: jaha vad bra! :D
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Härlig färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: