slide show

Myskväll

Kom ut ut duschen för ett tag sen och nu ska jag kolla på top model sverige och fixa i ordning en skål med glass. skulle egentligen gjort det tidigare ikväll men det kom lite andra saker ivägen så det får bli nu istället men efter det ska jag hoppa ner i min nybäddade säng. börjar imorgon 11 så får lite sovmorgon, underbart!
 
Anita

Mys :D

Linnéa

Åh ja, älska sneakers, framförallt mina vita converse <3

Sara Ekman

Mys :)

MATILDA

älskar love spell och god glass!

Amanda

Mysigt :D

Sv: Tack så mycket! :)

Amanda

Mysigt :)

michelle bergström

Den glassen är så otroligt jäkla god!!

Svar: ja verkligen :D
Julia

felicia

mums med glass :)

Lisette Kepp

Måste lukta på love spell. Vill ha nya dofter :)

Svar: gör det, den luktar jättegott :)
Julia

♫♪ sandra - en musikblogg

åh den glassen är så god!

Svar: ja verkligen:D
Julia

Anna

åh, den glassen är verkligen god :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: