slide show

Månadens design - januari

 
Ni röstade fram dom här vintage inspirerade blommiga naglarna som januaris design, jag har märkt att ni gillar det här mönstret haha. själv så tyckte jag att mina neonrosa naglar med tiger och leopard print var januaris bästa design.
Nathalie Tegelstam

- tack :)
Såå snygga naglar!

Hanna

Sv: Det var riktigt roligt! :)

Jenny Karlsson

sv: ja verkligen :)

åh herregud, båda var otroligt snygga:o

Fatma

Nice! :)

Petra

riktigt snygga nagel designer! det kan man verkligen inte neka! :D

Joy Wagner

super najs ju!


kika gärna in hos mig www.msjoywagner.blogg.se

Sara Ekman

älskar de rosa :)

caroline

Båda! <3 :D

milina.blogg.se

Snyggt!

Amanda [SPONTAN]

Alltså du är ju helt stört duktig!

Svar: åh tack:D
Julia

MATILDA

fint!

Michelle

Gillar också den rosa designen!! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Dina naglar är så snygga!

Anita

Åå dom rosa asså :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: