slide show

LOVE OPI

Såå jag hade ju jättesvårt att bestämma mig för vilka lack ur OPI's brazil kollektion jag skulle köpa så klickade hem ett kit med 4st mini flaskor och en stor (den vita är inte från den här kollektionen). vill dock köpa en eller två till haha. är ledig imorgon så ska testa alla och fota dom i dagsljus, dom kommer komma upp i samma inlägg så jag lovar att inte spamma er med en massa nagellacksinlägg hehe.
♫♪ sandra - en musikblogg

nice!

aina [fotoblogg]

Är inte dom där lacken jättedyra? :oa

Svar: lite men det är värt det tycker jag :)
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh va snygga :)

Linnea

Hur mycket fick du ge för dem?
Svar: Ja visst är hon!
Hoppas att du fått en bra start på veckan? :)
Kram! ❤

Svar: 219 tror jag det var för kitet, 150 för den gula och 99 för den vita!
Julia

Madeleine

ååå så fina färger!

Sara

Snygga färger! :D

Emma Broberg

OPI's nagellack är så snygga! :D hoppas din tisdag har varit fin, kram. <3

Nathalie Tegelstam

Så fina färger :)

Boel

Sjukt fina nagellack :)

Sv: Väldigt skönt :)

Sanna Preifelt

Åh vad fina färger :)

Sofia

Kul! Bra kompromiss juh. :)

MATILDA

snygga

Hanna

Vars kan man köpa det där setet med mini flaskor? :)

Svar: eleven.se :)
Julia

caroline

Så härliga färger! :D

EMMAWHO

Mums!

Clara

Så perfekt att få så många färger!

Anita

Skönt med ledighet :)

Sara Ekman

fina :)

Lisette Kepp

Det gula ser väldigt fint ut i flaskan.

Michelle

Så fina färger, ska bli kul att se! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: