slide show

Lång dag

Har nyss kommit hem efter en lång jobbdag (som blir ännu längre eftersom att jag pendlar) men det är lugnt för har gjort en massa naglar idag och ätit god lunch på spicy! hann även med att göra om mina naglar så bilder på det kommer när jag kan ta ordentliga bilder i dagsljus. nu ska jag bara äta lite snabbt och sen sova, jobbdag imorgon med men det blir nog en ganska kort dag iallafall.
 
här är ett par naglar som jag gjorde på en vän, tog först bort gelén hon hade innan och sen målade jag bara med vanligt nagellack.
blev bjuden på goda cupcakes, mums! 
Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga naglar!
Cupcakesen ser jättegoda ut :D

Svar: tack, det var dom :)
Julia

Prietha

Herregud vad duktig du är!

Svar: tack :D
Julia

VERONICA - modeblogg

Gud så gott det ser ut, dom där skulle jag inte tacka nej till! :) Mums!

isabella

snygga naglar! & cupcaksen ser jättegoda ut! :D

Svar: dom va jättegoda hihi :)
Julia

Emma Broberg

ser så gott ut! :d ha en bra dag, kram. <3

Sara

De där naglarna var supersnygga! :D

Svar: tack! :D
Julia

Boel

Åh vilka fina naglar :)

Sv: Ja, hon äger! :D

Felicia

UUUUUrcooola naglar och goda Cuppppies! mums

puss

Svar: tack och ja asgoda cupcakes :D
Julia

hanna

grymt snygga naglar !! :D

Svar: tack :D
Julia

Linnea

Så snygga naglar!
Hoppas att du haft en bra vecka hittills? Och att du får en toppen kväll!
Kram! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: