slide show

I waaant


 alla bilder är tagna av mig.
 
JA tack till allt på bilderna! vill ha vår eller sommar nuuuu!! det snöade massor här idag och några timmar senare regnade det, liksom vad är grejen? antingen ska det vara en riktig vinter med mycket snö eller inget alls, slask är det värsta jag vet.
Nathalie Tegelstam

Fina bilder, vill också ha sommar nu med en gång :)

anna

härligt kollage!

Clara

Riktigt fina bilder!

Sara Ekman

Härliga bilder :)

Caroline

vilka underbara bilder :D slask är riktigt äckligt!

på tal om ngt annat, sååå avis att du ska till New York! DRÖMMEN, verkligen.

Svar: jaa det är verkligen rena drömmen haha, har ju varit där en gång redan men är ändå lika excited nu :D
Julia

milina.blogg.se

fint collage!

Nelly

Sommar hade varit bra härligt nu ja! :c

Boel

Håller helt med dig! Hatar slask :(

Sv: Tack! Kul att du gillar det:)

frida christina

Jösses så härliga bilder!

Liborius

all snö är borta hos oss och hoppas verkligen inte det kommer tillbaka! Jag vill ha vår:)

MATILDA

fina bilder =)

Michelle

Säger ja tack, jag med! :)

Anita

Åå.. :D

Sofia

Åh men underbart. Hade gärna haft vår och sommar typ nu.

Svar: jaa jag med, hade varit underbart!
Julia

sara

Åh vad härligt!! ge oss vår nu!! :)

Svar: ja eller hur! :))
Julia

Emma

Åh vad härligt det ser ut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: