slide show

Gold details

 
Gjorde dessa naglar nu ikväll och dom var roliga att göra men jag undrar vad jag egentligen har för stil när det kommer till naglar, ibland kan jag liksom göra söta mönster som rosetter och prickar osv och ibland kors och nitar haha. blev inte nöjd med strecken på pekringret dock, såg knappt hur ojämna dom var förrän jag la in bilderna på datorn..åh men jaja. gillar ni dom?
Dana

snygga!

Emilia Sjödin

jättefina naglar verkligen. vill du göra ett bloglovin byte med mig? Jag skulle bli jätteglad om du ville ställa några frågor i min frågestund. Kram :)

Nathalie Tegelstam

Super snygga naglar :)

caroline

Så snyggt! Önskar att jag hade så coola och snygga naglar! :D

Milina Salihodzic

Dör va snygga! :o
Absolut mina favoriter av dom du gjort!

Svar: tack!! :D
Julia

Sara Ekman

coola :)

Hanna

Snygga! Tror aldrig jag hade kunna få till de där små detaljerna :)

Hanna

Sv: Det är de verkligen! Tränar du? Och vad isåfall? :)

Svar: tränar bara ibland men blir förhoppningsvis mer till våren för pw's och springturer är min favorit :)
Julia

Linnéa

Riktigt coola <3

♫♪ sandra - en musikblogg

åh grymt snyggt!

Ebba Axelsson

Sv: Ja, tycker det jag med, hihi.

Sjuuuukt snygga naglar, duktig du är!!

Svar: taack:D
Julia

men ja döööööör så snygga naglar!:!D

sv: haha, jag vet inte ja kan sova lite huller om buller, vissa nätter inte alls o andra 48 timmar i streck :/

Svar: tack! :D
Julia

Michelle

Gillar dessa naglar! Duktiga du!!

Tess

Grymt snyggt! :) Kram

Pauline

najsigt!

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Galet snyggt!

linah

asså ååå, va snygga!

anonym

Jag måste bara säga tack för en så fin blogg! jag själv brukar försöka mig på lite nageldesign och du ger mig så himla mycket inspiration! :)

Svar: åh tack så mkt, kul att höra :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: