slide show

Gårkvällen


Igårkväll låg jag i sängen och kollade på new york videos på paddan, bl.a jay-z och alicia keys 'empire state of mind', längtar verkligen tills vi åker. ♥ somnade dock innan 11, var så sjukt trött! innan det råkade jag också bränna mig på gallret i ugnen på båda händerna på samma ställe (ja tydligen så är det möjligt om man är lika klantig som jag) gjorde riktigt ont så höll i en kall cola burk hela kvällen haha. nu ska jag iallafall kolla på det senaste PLL avsnittet som jag inte hunnit sett än, så spännande!
Linnéa

Tusen tack, är framförallt supernöjd med mina nya skor <3

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Åh, kan verkligen inte beskriva min avundsjuka ;P

Emelie

Låter kul! :D

jessica

Tack så jättemycket :) är faktiskt ganska nöjd men tycker att fågeln i framkant förstör bilden lite..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: