slide show

Gårkvällen

 
Fick choklad av mina föräldrar igår som en tidig alla♥dag present så jag spenderade kvällen med ett PLL avsnitt och choklad (har inte ätit det på evigheter så det satt ju fint). dock så har jag ju redan sett alla avsnitt, förutom det senaste som kom ut nu i veckan men fick ju säsong 1 och 2 i julklapp så har jag har precis börjat kolla på säsong 2 på dvdn.
Boel

Mysigt :)

Sv: Tack så mycket :D

Patricia Karlsson

Älskar PLL!! bästa serien!! Glad alla hjärtans dag på dig också! =) Hoppas du har en toppen dag. Delar med mig av en liten HUNK på bloggen idag dagen till ära! MISSA INTE lite ögongodis!

<3<3<3

Svar: ja verkligen bästa serien :D
Julia

caroline

Så myyys! :D

Sara Ekman

Mys :)

frida christina

Åh vad mysigt!

mot plus

tack söt!

gott me choklad! =)

Nathalie Tegelstam

Låter som en mysig kväll, älskar PLL :)
Glad alla hjärtans dag fina du, kram!

Svar: PLL är så bra :))
Julia

Natta

Åh, vad mysigt! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: