slide show

Februari designer

 
Jag älskar dom här månads-favorit-inläggen för det är så kul att se vilka ni tycker om mest, oftast så har vi helt olika åsikter haha.
caroline

Så himla coola och fina! :D

Linnéa

Det får bli nr 2 eller 3 för min del <3

Amanda Johansson

Du är verkligen grym på naglar :)

Anita

Alla är otroligt fina... :D
Men fastnade extra för numer 6 & 2! Kram

Amanda

Jag gillar nr 5 och 6 bäst :)

mot plus

älskar 1an o 5an!!

ha en fin fredag nu! =)

H A N N A ♥

Alla var jätte fina :D

hanna

åh usa naglarna !! :D AS SNYGGA!!!

Svar: tack :D
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Så snygga!

Lina Johansson

Åh vilka fina!!

Svar: tack! :)
Julia

anna

5 och 6 är mina favoriter :)

Cathrine Forsell

Så himla fina naglar! Älskar 1:an och 2:an. Har du gjort dem själv eller är det lösnaglar? Fin blogg btw :)

Svar: Jag har gjort alla själv :) tack!
Julia

Sofie

7an!

Linda Cathrine Liljemalm

Häftiga! Önskar att jag också kunde måla naglarna, men det funkar tyvärr inte när man jobbar inom vården

Alinde

oj oj vad snygga! :) Försökte att hitta den/dem som jag gillade mest men kommer inte fram till någon/några som jag gillar mer än dem andra! :S :D :)

Svar: Haha tack :D
Julia

Sarah

Du e så himla duktig :)

Svar: tack :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: