slide show

ESCADA

 
Jag älskar escadas parfymer, mitt favoritmärke när det kommer till parfym. alla deras sommarlukter är helt underbara! ♥ bland dessa så är 'absolutely me' favoriten, den är söt men inte alls så att det blir sliskigt eller för mycket. vilket är erat favorit parfymmärke?
Michelle

Länge sedan jag ägde en parfym från escada.. brukade älska dem förut men helt plötsligt har jag "glömt att köpa" dem. Måste göras! Luktar ju himmelskt!!

Amanda

Fina flaskor :)

Johanna

Har också en Escada parfym som doftar riktigt gott! Använder den dock inte så mycket längre utan använder mest produkter från Victoria's Secret! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Håller med, deras parfymer luktar så himla gott, jag har bara cherry in the air just nu av deras parfymer. Annars gillar jag clean's parfymer:)

VERONICA - modeblogg

Sååå goda dofter! Mmmm! :) Kram

Hanna

Escada luktar ju super gott! Min favoritparfym just nu är Lady Gagas parfym :)

Frida

Har också alla de där, de luktar så himla gott! Fast sommardofterna luktar nog godast ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: