slide show

Don't bossa nova me around

Jag hade faktiskt egentligen inte tänkt blogga idag men var bara tvungen att visa upp hur mitt nya OPI lack ser ut på naglarna (sorry för att jag spammar er med en massa nagelinlägg nu hehe men hoppas ni gillar det ändå) för den är så himla fin, ett perfekt alternativ till vitt/svart för den här passar ju också till allt. gillar ni färgen? ♥
josefine

Så himla fint!

Madde

Snyggt! :)

Amanda

Så snyggt!

Kimmey ~ Kung varje dag

Färgen var fin, men det är nog ingen färg jag skulle måla mina naglar i :)

sara

Enkelt och läckert! :)

frida

jättefin färg! absolut!

VERONICA - modeblogg

Grymt fina! Riktigt snygga naglar :) Kram

Hanna Karlsson

Åh vilken fin färg! :)

Linnéa

Sååå himla fint <3

Nathalie Tegelstam

Snyggt :)
- tack! kram

Sara

Galet snyggt! :D

Hanna

Vad fin och fräsch färg :)

Anita

Snyggt :D

Hanna Victoria Sahlqvist

Jätte snyggt, älskar att det är så enkelt och rent :D

Svar: jag med! :D
Julia

Emma Broberg

riktigt fin färg! :) ha en fin kväll, kram. <3

Sanna Preifelt

Sjukt nice färg :) Vill ha!

caroline

Den där vill jag ha! :D

Svar: köööp! :D
Julia

Sara Ekman

fint :)

Caroline Blomberg

men åh så fint lack verkligen!

V I L M A L A ♔

Omg vad snygga, OPI verkar vara grymt :')

Svar: OPI är grymt! :)
Julia

isabella

Riktigt snygg färg! :D

Michelle

Gillar verkligen färgen!!

SARA

Supersnygga naglar! :)

Prietha

Shit vilken underbar färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: