slide show

Details @nelly.com

 
Lite fina saker som jag hittade på nelly igår, hittar ni något fint? jag älskar omlott toppen, nagellacken (varför äger jag inte dom?!) och MK klockan, självklart är de andra sakerna också superfina. ♥
♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Maja

Omlott toppen och väskan skulle inte sitta fel! :)

+ bysmj -

Snyggt!

Amanda Johansson

Snyggt!!

Rebecka

Så snyggt, älskar tröjan högst upp!

Anonym

- tack, det ska jag absolut prova :)
Snyggt!

Linnéa

Så mycket snyggt :D

Anonym

Dem har otroligt fina kläder :) btw fint collage

Hanna

jag unnar mig rätt ofta men det behöver inte vara godis :D

Kajsa

Älskar omlott toppen. Så himla fin !

Tess

Supersnygga saker! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: