slide show

Details @monki

Untitled #128
Fixade ett litet collage med saker från monki, känns som att jag aldrig köper något därifrån nu för tiden haha men dom har en del fina saker där iallafall. jag fastnade för linnena, den rosa tröjan och den svarta quiltade jackan. ♥ hittar ni något som ni gillar?
Amanda

Snyggt, gillar den vita längst upp till höger bäst!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Min pojkvän hatar när jag vill gå in i den butiken så det blir faktiskt inte att jag gör det heller haha.

Felicia Karlström

Oh jag älskar skalet! =) Supersnygg ju.

Amanda

Massa fint!

Emma Broberg

åh, älskar monki!! ha en mysig helg, kram. <3

mot plus

tack!

åå monki har så snygga kläder!

Linnéa

Åh, vilket underbart kollage <3

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt :D

Emelie

snyggt!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: