slide show

Dagens bilder

 
Jag vet inte om ni tycker att det är kul med en massa vardagsbilder men annars får ni säga till hehe. här är iallafall lite bilder från dagens kundmingel som vi hade på salongen, eller ja tog ju bilderna under tiden vi förberedde.
Felicia

Såg ju ut som om det blev ett trevlig mingel sen :)

SV: tack, älskar min pojk!

puss

Linnéa

Sååå fina bilder <3

Ja, älskar O.P.I, vill köpa alla möjliga pastellfärger :p

Svar: ja jag vill köpa alla haha men dom är så dyra :/
Julia

Jojo

Kul ;)

Natta

Kul att se lite bilder från vardagen ju! Det verkar ju vara jättefint på salongen dessutom! Ser ut som ett drömjobb att vara på! :D

Svar: ja det är jättefint och fräscht :D
Julia

Michelle

Jo, jag tycker det är kul att se..! Fin salong! :)

Mathilda ♥

Det är jätte kul att se bilder från din vardag!
Åh vilket drömjobb du har :D

Svar: bra att du tycker det är kul :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: