slide show

Chevron manicure

 
Blev mycket nagelinlägg här nu men det är ju ändå det som gör min blogg till min blogg liksom. gjorde iallafall dom här naglarna igår, övade på att göra 'chevrons' och det gick ju inte så himla bra haha men det är bara att fortsätta öva. även den här gången använde jag shell-o från CG, det är inte ofta jag använder samma nagellack 2 gånger i rad så ni förstår nog att jag älskar den här neonkorallfärgen.
Johanna

åh så snyggt! du är så duktig! kram

Svar: taack :)
Julia

Anna

fint! :)

Sara Ekman

jättefina :)

Agnes Bjurek

Riktigt snyggt!!

Christina

Så snyggt det blev :)

Linnéa

Ja, visst är hon vacker , och jag gillar att hon verkligen vågar visa upp sina fina former <3

Tjusiga naglar :)

Amanda

SNyggt!

Michelle

Supersnygga! Fin design! :)

Svar: tack! =)
Julia

aina [fotoblogg]

Såå snygga naglar!

Svar: tack :) :)
Julia

FlizanLizan

Snyggt :D

Anita

Så himla fint :D

Hanna

Vad snygga naglat och en riktigt snygg färg! :)
Sv: Ja, marknader är så mysiga :)

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Wow, fattar inte hur du får till det sådär snyggt...

Svar: haha tack! :D
Julia

Louise

Vad coola :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: