slide show

BLANC

 
Om ni är ute efter ett vitt nagellack (tycker att alla borde äga ett för naglarna ser så fräscha ut då!) så måste jag tipsa er om essies 'blanc'. borsten är grym och 2 lager räcker för att täcka hela nageln. jag har tidigare testat bl.a china glaze, sinful colors, kicks, l'oréal och andra märken men essies är bäst! tänker dock köpa OPI 'alpine snow' nästa gång bara för att testa.
Sara Ekman

Nice :)

Felicia

Alla nagellack ser så bra ut på dina naglar, sadface!

Svar: haha tack!
Julia

Caroline Blomberg

men åh så snyggt med vita naglar!

Milina Salihodzic

- 3 veckor ungefär. Men lacket började liksom släppa efter 1 vecka :/ och lacket har aldrig släppt förut fast jag haft dom i 5 veckor, bara akrylet som brukar släppa efter några veckor.

Svar: konstigt för glitterlack brukar sitta som berget :s
Julia

VERONICA - modeblogg

Gud så snygga naglar! Riktigt läckra :) Kramar

Linnéa

Sååå himla fint <3

frida christina

Åh så fint!

Linnéa Alpsten

Åh vad läckert :D

Sofia

Jag gillar Essies nagellack grymt mycket. Lätthanterligt på något sätt och borsten är ju hur bra som helst. :)

Svar: ja verkligen :)
Julia

Felicia Karlström

Så fräscht! Har också Essies "Blanc" älskar verkligen den!

EMMA

Fina!

Miranda

Åh så fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: