slide show

Black galaxy

toppade med OPI servin up sparkle.
 
Målade mina naglar lite igår, gjorde först dessa galaxy naglarna som jag gjort några gånger förut, blev inte lika bra den här gången men men. på kvällen målade jag även naglarna i OPI 'kiss me i'm brazilian', ni får se hur den ser ut sen men jag ääälskar färgen iallafall. gillar ni naglarna? ♥
Johanna

Åh så snygga naglar! Kram

VERONICA - modeblogg

Oj så fina! Herregud så kreativt, riktigt fina! :) Kramar

Alexandra - Lakeyours

snyggt!

Kika gärna in på min blogg om du har lust, kram!

Linnéa

Tack tack, väntar på att klänningen ska dimpa ner i min brevlåda <3

Nathalie Tegelstam

Så snyggt, du är riktigt duktig! :)

Emma Broberg

åh så snygga!!! såna skulle jag också vilja ha :D ha en mysig kväll, kram. <3

Michelle

Så coola naglar! Måste testa detta någon dag!! :)

sv: Tack snälla du! Härligt att min längre text blev uppskattad! :)

Svar: Ja gör det :D
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så snyggt!

Johanna - A dream as a model ♥

coolt :D

Hanna

Snygga! :)

Amanda

Fint!

Boel

Snyggt!

Sv: Visst är den :)

F R I D A - M A R I A

Men DÖR lite, vilka läckra naglar!

Svar: Tack! :D
Julia

caroline

Coolt! :)

Sara Ekman

Gud vad coolt! :)

Svar: Tack! :)
Julia

Caroline Blomberg

så sjukt snygga naglar, blir verkligen impad!!

Svar: Åh tack :D
Julia

V I L M A L A ♔

o m f g. I fkn love them… kram <3

Svar: Tack:D
Julia

Anita

Snyggt :-)

sara

Gud så läckert! :)

Svar: tack! =)
Julia

♫♪ sandra - en musikblogg

åh snyggt!

VERONICA - modeblogg

Superhärliga bilder tjejen! :) Älskar dem! Kramar

Svar: tack kul att höra :)
Julia

anna

riktigt snyggt :)

Svar: tack :))
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: