slide show

Bad nail day

 
Målade dessa naglar lite snabbt nu ikväll, blev inte så nöjd med övergången mellan det svarta och silvriga nagellacket men dom här blev bättre än de jag hade innan, har ingen bra nageldag idag. nu ska jag iallafall mysa ner mig i soffan med ett PLL avsnitt innan det är sovdags, jobbdag imorgon! vi ska ha ett event under dagen (typ kundmingel) så det blir kul.
Linnéa

Jösses sååå snyggt <3

Annika

Super snygga naglar :D

Linnéa Alpsten

Åh vad fina! :D

Hanna

Jag tyckte iallafall att de var fina! Men man kan ju inte alltid har bra dagar :)

Amanda [SPONTAN]

Roligt med ett event :)

milina.blogg.se

Tyckte det blev snyggt!

frida christina

Tycker allt att de är fina!

Sara Ekman

Coola :)

Anita

Gud så fint :)

Sofia

Oh, sjukt fint som vanligt. :)

Svar: tack!:D
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Skitsnyggt!

Silvia

Hejhej finis. Åh, så fina naglar. Måste säga det att du har en fin och bra blogg. Kika gärna in på min om du har tid, du får jättegärna kommentera. Ha det så bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: