slide show

AZZZTEC

 
Såhär blev naglarna jag gjorde i lördags, lite slarvigt gjorda men färgerna passar iallafall väldigt bra tillsammans. det fina nagellacket från CG heter shell-o.
Amanda

Jag tycker det blev jättefint :D

Pauline

snyggt!

Emma

Färgerna passade verkligen ihop super snyggt!

Sara Ekman

Läckert! :)

frida christina

Så himla snyggt!

sjukt snygga naglar!!:D

Svar: tack :D
Julia

milina.blogg.se

fint!

Linnéa

Fullkomligt älskar den där färgen <3

Svar: jaa visst är den härlig! ♥
Julia

Emma Broberg

riktigt härlig färg! :)

Anonym

gud vad snyggt!

Svar: tack :)
Julia

Madde

Sv. Tack! :D

kram!

alice

Galet snygga naglar, du är riktigt duktig!
sv: ja det var det verkligen!

Svar: tack!:D
Julia

Johanna - A dream as a model ♥

så perfekt! :)

Svar: taack :)
Julia

Rebecka

Svar:
Ja, det var jättegott! :D

Kram

jessica

Slarvigt gjorda? De är ju skitsnygga!

När jag gör slarviga naglar så är halva fingrarna fulla med nagellack xD

Svar: haha tack men i mina ögon så är dom slarviga ;)
Julia

Olympia Thurfjell

SV: Tack så mycket!

Snyggt!

Isabelle

ÅH LOVE IT!

sara

Sååå läckert, älskar sådant mönster! :)

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Men guuud människa, du är heeelt sjuk!

Svar: hahah tack :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: