slide show

ALL BLACK

 
Såhär har jag sett ut idag, väldigt färgglatt haha. nu ska jag iallafall fixa i ordning chips&dipp och fortsätta med mitt PLL marathon. imorgon har jag inget planerat så ska ta en lååång sovmorgon och ladda upp inför en ny arbetsvecka, ni som har lov ska vara väldigt glada för det haha, njut åt mig med!
SARA

Snyggt! :)

Boel

Snyggt!

Sv: Det var en roligt kväll :)

Linnéa Alpsten

Åh vad läckert! :D

Nathalie Tegelstam

Så snyggt :)

Hanna

Vad mysigt med chips och dipp :)

milina.blogg.se

snyggt!

Caroline

älskar att vara helt svartklädd, det är så snyggt!
är det en Michael Kors väska på sängen? :D

jag har inte heller lov, har skola 4 gånger :(

Svar: ja det är en MK väska :D
Julia

Emma Broberg

riktigt snyggt ju! ha en fin dag, kram. <3

frida christina

SNYGGT!

Jonna

Riktigt snygg jacka! :)

Amanda

snyggt :) kram!

Amanda [SPONTAN]

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: