slide show

140204

 
Sorry för de värdelösa bilderna men ni vet ju hur det är att fota under vintern när det är så mörkt hela tiden, tur att det snart börjar bli ljust på morgonen! såhär såg jag ut idag iallafall, tröja från en butik i paris, linnet under kommer från gina, jeans från bikbok och mina nya fina skor (som jag fått världens köttigaste skavsår från, gör såå ooont) från scorett. ♥
Hanna

Vad jobbigt med skavsår :/
Sv: Det är de verkligen! :D

Agnes Bjurek

Snyggt!

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Jättefint :) (Y)

Ebba Axelsson

Fin outfit!

Liborius

Supersnyggt!!

Sara Ekman

fint :)

Linnéa

Sååå snyggt <3

Amanda Johansson

Älskar skorna!!!

milina.blogg.se

fin outfit!

BYSMJ +

snyggt!

Anita

Fint :D

FlizanLizan

sv: haha ja eller hur :D
allt bra med dig idag? :)

caroline

Men fiiint! :D

Amanda

Snygggt!

Michelle

Ser ut som en snygg outfit! :)

sv: Adobe Premiere Pro använder jag! :)

Mathilda ♥

Super snygg outfit!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: