slide show

Velvet tuxedo

 
I dagens lucka låg det ett skimrade mörkgrått lack, den gråa färgen heter säkert något speciellt men kan inte komma på det just nu. Men jag gillar iallafall det här lacket tror jag, jag har inget liknande i min samling så det var ju bra. Eftersom den heter tuxedo fick det även bli en liten kostym på ringfingret hehe. Tycker ni om färgen?
lucydee

Sjukt snyggt :D

sv: Det är det verkligen och gillar man inte lukten på produkten så kan man bytta ut dom mot en annan lukt :)

Celine

Alltså åh vad mycket nagellack! Vill också ha den där kalendern haha!

Ida

Åh så snyggt!

Emelie

Verkligen supersnygg färg! :D

Flisan

sv: ja :)
haft en bra helg? :D

Lydia Elstig

Väldigt fint!

Linnéa

Så snyggt med svart <3

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Gud vilken fin färg! :)

Kattis

Läcker nyans tycker jag!:)

sv: Tackar!:)

Pernilla Johansson

Det var verkligen min färg... snygg.

Sara Ekman

snyggt :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha men nej så söt nageldesign!

Emelie

Väldigt fin färg, gillar den! :)

NICOLE

Detta var jättesnyggt tyckte jag :)
Har du hittills inte fått något som du redan har? :)

Svar: nej jag har inte så många från ciaté sen tidigare men har fått liknande nyanser som jag redan har från andra märken :)
Julia

Malin Wederberg

Charmigt ^^ Fin färg, lite som blyerts, men nog inget jag skulle använda så ofta.

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Supersnyggt, och du är jämt så kreativ och duktig :)

Jenny Karlsson

sv: Ja visst gör den, hoppas den är det också :)

Åhh ångrar bara mer och mer varje dag jag går in på din blogg att jag inte köpte den kalendern, så snygga lack du får :)

Svar: haha jag förstår det, jag älskar den :)
Julia

Ida Lindborg ♡

Snygg färg!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Karin

Älskade verkligen naglarna! Riktigt snyggt!

Sara

Så snyggt, älskar själv mörka lack :)

Svar: det gör jag med :)
Julia

Maria Karlsson

URsnyggt! Älskar den lilla kavajen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: