slide show

Unrestricted glam

 
Idag fick jag ett svart nagellack från min ciaté kalender och även om jag redan har ett svart från OPI som jag älskar så är det ju aldrig fel med en reserv för det går ändå åt så mycket för mig när jag gör mönster och så. Målade tipparna i ett matt lack från OPI. ♥
Emelie

Gud så snyggt!:)

Sara Tuvesson

Snygg lack du lagt :)

Sara

Snyggt skulle det stå, såg att jag skrev fel när jag skickat iväg kommentaren :P

Ida

Svart nagellack är snyggt!

Svar: Åh, tacos, ja! Så gott!

Boel

Riktigt snyggt!

Sv: Ja, väldigt :)

Christina

Svart är ju alltid bra att ha :) Blev väldigt fint med matta toppar :)

Linnéa

Åhå, svart är såååå snyggt :p

Cornelia

Åh så snyggt! :D

Sara Ekman

Snyggt :)

Ida Lindborg ♡

ååh så fina! :D

Pernilla Johansson

Svart går alltid åt. :)

Sofia - fotografier & psykisk ohälsa

Så snyggt! Synd att man har tålamod som ett litet barn och aldrig orkar vänta på att lacket ska torka haha!

lucydee

fint :)

Jenny Karlsson

sv: Men visst är han, helt sjukt grymt att man kan få ihop så många låtar till en bra :)

Även idag riktigt snyggt, helt kär i dina naglar som är så fina!

Celine

Det blev riktigt snyggt iaf!

NICOLE

Det svarta lacket är det alltid bra att ha fler av :) Annars kanske du kan ge bort det i julklapp :)

Hanna

De var jättefint med svarta toppar :)

kaffehörnan

Häftigt snygga naglar

Elin

Vad snyggt det blev med de matta topparna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: