slide show

Tinsel trail

 
I lucka 18 fick jag mer glitter/paljetter/vad man nu ska kalla det för, fina färger och så men visste inte vad jag skulle göra med det så därför blev resultatet lite misslyckat haha.
sofia

åh va fint! och din naglar! supersnygga!

Emelie

Så snyggt!

Daniella

Tycker det blev fint :)
Sv: Tack så mycket, gillar de mycket ^^
Kram!

Henrietta Nylund

Men ååh vad fint det blev!

Ida Lindborg ♡

åh så snyggt!

Sv. tack så hemskt mycket! :D

K- S

Fint mönster! Själv tycker jag att de sitter så dåligt, lossnar på tok för fort för mitt tycke så gav inte ens bort mitt utan slängde det.

Svar: jaa det började lossna innan jag ens hann ta kort :/
Julia

Sara Ekman

Coolt :)

Kattis

Blir fortfarande imponerad av vad du åstakommer på naglarna, läcker färg men måste varit lite pilligt denna gång va?

sv: Tack snälla!:)

Svar: tack, ja lite haha :)
Julia

♫♪ sandra

snyggt! gör du nya naglar varje dag? :)

Linnéa

Så fint <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Men va snyggt det blev!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

JAg tycker det blev rätt schysst:) Du är påhittig du!

NICOLE

SV nä förstod det :) Men kan du återanvända eller har du nya hela tiden? När du gör en ny design? Haha frågvis ;D

Ida

Så fint! Målar du naglarna varje dag?

Svar: Visst är dem! :)

Svar: ja typ, iallafall nu med den här kalendern :p
Julia

Elin Berg

Åh så fint!!

Johanna

Nice!

bexollila

vilken rolig almanacka och va snyggt naglack och ännu snyggare du fått t de på naglarna :D

Svar: ja den är jätterolig :)) tack!
Julia

Pernilla Johansson

Men vilket pilljobb du har lagt ner på det. Häftigt.

Boel

Sjukt coolt lack :D

Sv: Tack för ditt tips på önskeinlägg :)

Sara

Tyckte det blev fint som vanligt ! Kan du ens misslyckas ? :)

Svar: tack, jo det kan jag haha ;)
Julia

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Men guuuud Julia! Du är helt sjuk med det här, så himla duktig!

Elin Bjurek

Det blev jättehäftigt ju!!

Celine

Tycker inte alls att det är misslyckat! Jättesnyggt ju!

Sarah

De blev jättefint men så jobbigt att göra allt som du har gjort :)

Elin

Blev fint ändå, gillar mönstret på pekfingret :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: