slide show

Svenska hjältar

bilderna är tagna vid två olika tillfällen som ni ser.
 
Idag är det ju svenska hjältar galan, jag brukar aldrig se det men i år är det 3 st grymma killar från mina hemtrakter som är nominerade och dom räddade livet på en skogsarbete när det brann här i våra skogar i somras. (bilderna ovan är tagna i stabäck, inne i skogen låg han instängd i elden) en sån himla fin insats, dom riskerade verkligen sina egna liv för hans skull. dom förtjänar verkligen att vinna! ska ni se det?
Ida

Åh, vad underbart att de tog en sån stor chans! Men det är värt det!

Svar: Aa, det var mysigt! :)

Kattis

Vilka hjältar det finns! Hade helt missat att det är den galan ikväll, men nu tror jag att jag lär kolla när jag vet om det!:)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så fint av dem. Det finns verkligen hjältar i vår värld, även om jag gång på gång tvivlar på människor haha.

Svar: ja verkligen jättefint av dom!
Julia

Sara Ekman

Hoppas de vinner!!

Svar: de vann kategorin 'årets livräddare', de förtjänade dom verkligen!
Julia

NICOLE

Ja jag ser det, usch så sorgligt och så fint! :)

Ida Lindborg ♡

ååh herregud vad fint gjort!! jag kollar på svenska hjältar nu, och det är så fint, så fantastiskt! älskar det! :')

Sv. Tack snälla :)

Svar: ja verkligen jättefint gjort av dom och alla andra :) blir så glad av att se det!
Julia

Linnéa

Dom här galorna inspirerar verkligen mig <3

Elin

Åh, vilka fantastiska människor det finns. Vackra bilder också!

Svar: jaa verkligen, tack!
Julia

CAICAIS.BLOGG.SE~

Sv; åh vad roligt att höra, tack :)

Linda

fina natur bilder

Jenny Karlsson

sv: Ja det tycker jag du ska göra, finns så mycket fint där :)

Jätte fina bilder :)

Erica

Jag såg inte det. Men vad roligt att det var några från dina hemtrakter som var nominerade, det de gjorde var ju verkligen en hjälteinsats! :)

Svar: ja jättekul och det gjorde dom verkligen :)
Julia

Emelie

Såg galan igår, dem är verkligen riktiga hjältar!

Svar: ja verkligen!
Julia

Jennifer

Borde finnas fler vardagshjältar som dom!

Liborius

grymt:)

MATILDA

Åh vilka fina bilder! :)

Rebecka

Svar:
Det tycker jag :)

Hoppas du får en fin lördag ♡


Kram

Anna - photography, life and style

fina bilder :D

Boel

De var fantastiska!
Jag såg galan, det var så rörande! Vilka människor det finns i Sverige ändå <3

Svar: verkligen fantastiska! :)
Julia

ebba

svar: ja supermysigt :)
ha en toppen kväll! kramis

Älskar det här programet <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: