slide show

Strawberry milkshake

 
Idag fick jag strawberry milkshake från kalendern, ett lack som jag redan har men den är ju supersöt och fin så det gör inget. Gillar ni färgen?
Angelica

Mycket fina!

Bergs

Tack för din kommentar i min blogg, verkligen supergullig! :)

Svar: vilken kommentar då haha?
Julia

Elin Bjurek

Riktigt snyggt!!

Linnea

Åh såååå fint :-)

Boel

Super fint lack :D

Pernilla Johansson

Tror det är den jag har också, fick den i ett caviar set... :)

Svar: jaa det stämmer :)
Julia

NICOLE

Snyggt och fräscht :D
SV: ja det är verkligen mysigt! =) Något jag gör för sällan, dock.

Celine

Åh så snyggt!

Nelly

Så söta naglar ^^

kaffehörnan

Riktigt snygga naglar

Ida

Så fint!

Kul att du är med i veckans blogg, lycka till!
Ha en fortsatt trevlig dag! :)

Ida Lindborg ♡

åh fiint!

Elin

Fint och lät gott, haha :)

Emelie

Så fina!!

Sara

Otroligt fint ! Speciellt hur du har fixat naglarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: