slide show

Sand dune

 
Fick ett guldigt lack i dagens lucka, jag gillar guld men är mer för silver men ett guldigt nagellack behövs ju också (även om jag har några men dom är mer glittriga). Gillar ni färgen?
michelle bergström

Jättefin färg! :)

Sara Ekman

Läckert :)

Celine

Lika snyggt som vanligt!

NICOLE

Jag tycker att den var väldigt fin när man hade den i mönster, som du har där på två fingrar som man ser :D

Linnea

Sååå fint :)

Agnes

Snyggt!

Mirjam Wallmark

Oj vad snyggt!

Lina Johansson

Åh vad fint!! :D

Ida

Fint nagellack!

Pernilla Johansson

Köpte en guldigt lack idag för att jag ville ha det till vissa saker när jag målar naglarna.
Jag hade beställt det från ebay men det verkar inte komma det jag har beställt (skickades 22 nov enl det jag har fått reda på )
Om jag skulle få det så får jag ge bort det...

Svar: fortfarande inte fått? :o har du ingen tracking grej så man kan se vart paketet är?
Julia

Emelie

Gud så fina naglar!!

Elin

Så himla duktig du är! :)

enya

Sv; kör nog på det :D

snygga!!

milina.blogg.se

Gud vsd snyggt! :D

Sarah

Ja tkr bättre om silver :)
Du e så himla bra på att måla dina naglar :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Guldiga naglar är fint:)

God jul på dig:)

Svar: detsamma :)
Julia

Boel

Snyggt! ;D

Sv: Mysigt :)

Karin

Ja, jättefin färg!

Ida

Men gud så fina naglar!

Sara

Så otroligt snyggt som vanligt ! :)

Malin Wederberg

Snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: