slide show

Prima ballerina

 
I den 9:e luckan fick jag ett lila lösglitter och den är ju bara så fin, älskar hur den glittrar i olika färger. Den här och den rödglittriga är mina favoriter hittills i den här kalendern! Vad tycker ni?
Denise Taylor

Snyggt :)

Linnea

Åh, sååå snyggt :()

Sara Ekman

Superfint :)

Flisan

Sv: ja superkul :D

Sanna Preifelt - JULKALENDER

Den var sjukt fin :)

Sara

Riktigt snyggt, älskar allt som glittrar :)

Ida Lindborg ♡

åh så snygga!

Sv: tack så hemskt mycket! :D kram

Boel

Åh gud så fint!

Emelie

Så snyggt!

Ida

Så fint!
Har du något tips på hur man kan lära sig måla naglarna bättre?

Svar: Haha, ja, eller hur! :)

Svar: inte måla på nagelbanden och ta bort det som kommer utanför :)
Julia

lucydee

Läckert :D

Anna - photography, life and style

Håller med dig att den färgen är fin :)

NICOLE

Härligt =)

♫♪ sandra

snyggt!

Felicia - Modell

Åh vad fint :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

ÄLSKAR naglarna!!

Matilda - Skönhetsblogg

vad roligt med löst glitter! Snyggt!

Amanda Niclasson

Verkligen supersnyggt!! Va duktig du är :)

Pernilla Johansson

Lila där är min färg... härligt glitter.

Emma

Åh va fin färg!! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Snyggt!

Hanna

Super fint! :)
Sv: Ja det är super roligt! :D

Elin

Wow vad snyggt!

Clara

Så fint!

Emelie

Så fint! :)

Christina

Så himla fint lack :D Skulle önska hade jag hade Ciatèkalendern iår, men jag har redan många av lacken och orkar inte med dubbletter :/

Svar: ja men då är det är ju rätt så ovärt, kanske bättre att köpa den nästa år istället :)
Julia

Sofia

ååh vill också ha den kalendern!

Nelly

Tjusigt ^^ Gillar designen att även ränderna blir som ombre! :)

Jenny Karlsson

haha nu är jag här och kommeterar igen, men älskar dessa inlägg du gör dom så himla bra när du målar naglarna olika :) Vart skitsnyggt!

Svar: kul att du gillar dom, tack :))
Julia

- Caroline

Så sött!

Beatrice Johansson

Så himla snyggt!:)

sv: Okej, tack så mycket:) Kramisar♥

Marlene S.R

gud vad coola!

Rebecka

Jättefina naglar!

Kram

Malin Wederberg

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: