slide show

Pick your favorite

 
Några av mina naglar från november, vilken är eran favvis?
 
Ida

Nummer 3 och 8!
Du är så duktig!

Svar: Ja, det är kul att blogga! Har du några tips på vad man kan blogga om?

Linnéa

Hihi, ja jag var tvungen att unna mig själv nått idag <3 Absolut, min favvisparfym :)

Pernilla Johansson

Nr 3 är min favorit... :)
(blev ett anonymt inlägg av mig tyvärr innan)

Linda

super snyggt

Ida Lindborg ♡

3! :D såå fina!

Sv: tack så mycket :) hoppas med det :*

Jennifer

dom med snögubben är himla fina! :D

Sara Ekman

nr 1 :)

Nelly

Läckert! :) Gillar 7 bäst ^^

Hanna

Min favorit är nummer 6 :)

milina.blogg.se

3 eller 6!

Elin

Svårt att välja då alla var otroligt vackra, tror nog ändå på åttan :) Fantastiskt fina!

Svar: tack! :)
Julia

NICOLE

Åttan var väldigt fin =)

Sara

Gillar alla, men 1 och 2 är mina favoriter :)

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Snyggt!

Josefin Sjö

Men så snyggt!!

Stickan!

Åh, så många snygga. Kan inte välja :-)
Du är grymt duktig :-)

Annika

Oj, vad svårt att välja! Men nr.3 :)

Longevity - en blogg om hälsa

Wow, har nog aldrig sett så snygga naglar förut

Anna

Hmmm femman var riktigt snygg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: