slide show

Mitt 2014 - del 7


Den första juli åkte jag till NYC i några dagar, det var så himla kul och som ni säkert vet så är det min favoritstad, vi shoppade massor, firade 4th of july, åkte upp i empire state building på kvällen, var uppe i frihetsgudinnan och hade det bara bra. Förutom det så målade jag såklart massor med naglar, åkte till min syster, njöt av att vi fick en jättefin månad med varmt väder (vi hade 35 grader i solen en dag, helt sjukt ju, inte ofta vi får det) men det slutade med att det började brinna jättemycket i våra skogar och då slutade det roliga.
Sara Ekman

Härligt :)

Elin

Roligt att se, lite sommarkänslor :)

MADDISENJ.SE

Såg ut som en härlig månad!

Passar på att tipsa om tävlingen i min blogg där du kan vinna en egendesignad almanacka till ett värde upp emot 325:-. Vinnaren utses i morgon så in och tävla vettja!! Du hittar tävlingsinlägget här; http://maddisenj.se/2014/december/tavling-vinn-en-egendesignad-almanacka.html

Linnea

Härlig sommar :-)

Angelica

Vad roligt de såg ut! :)

Henrietta Nylund

Åhh vill också till new york!

Anna - photography, life and style

Så superfina bilder :D

Svar: tack! :)
Julia

Liborius

händelserik månad:)

Celine

New York är verkligen underbart och älskar bilderna! (och dina USA naglar! Så galet coola!)

Svar: jaa NYC är bäst! tack :))
Julia

Kattis

Vad är det bästa med NYC enligt dig? Själv har jag aldrig varit dit.
Helt sjukt vilken värme vi hade men så trist med skogsbranden!

Svar: allt med NYC är så bra haha, nej men jag gillar verkligen atmosfärgen liksom :)
Julia

Ida Lindborg ♡

härliga bilder! :D

bexollila

vilka fina bilder och ser ut som du haft ett grymt år :D

Boel

Så härliga bilder! Låter som en bra månad förutom att det började brinna i skogarna :)

Sv: Tack!!

bexollila

sv ja visst var dem :D

kaffehörnan

Gud vilket trevligt kollage du har gjort


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: