slide show

Mitt 2014 - del 6

 
Juni var den bästa månaden under det här året, allt var så himla bra! Jag var på arlanda i 3 veckor på utbildning (sjuukt kul!), firade två st födelsedagar, åkte in till sthlm några gånger efter att vi hade slutat för dagen på arlanda, målade lite naglar, köpte lite fina saker men försökte spara pengar till NY för åkte dit i den 1:a juli.
Linnéa

Härlig sommar <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät underbart :)

NICOLE

Jaa jag minns den utbildningen du gjorde där, hur blev det med det sen? Jobbar du med det nu? :)

Och vad snygga naglarna var med det där typ korallfärgade lacket. Vad är det för nåt? :)

Svar: nej det gör jag inte men söker jobb där hela tiden :). det är china glaze - shell-o, så himla fin!!
Julia

Boel

Låter som en väldigt bra månad :)

Sara Ekman

Kul :)

Charlotta Hägg

Sv: Tack:) Och härliga bilder!!

Alltså dina rosa/blommiga naglar från juni.. jag dör så fina! :D

Svar: tack! :))
Julia

NICOLE

SV Tack för svaret här :D Ja det var väldigt snyggt!

Jaa det ska bli jätteroligt =)

Anna - photography, life and style

Verkar som en väldigt bra sommar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: