slide show

Mitt 2014 - del 5


I maj gjorde jag min andra tatuering tillsammans med frida, är jättenöjd med den, åkte till sthlm en dag för lite shopping med mamma, njöt av många härliga dagar ute i solen, invigde shortsen, fikade lite med elin, åkte till min syster och målade massor med naglar.
Henrietta Nylund

Superhärliga bilder! alltid kul med årsresume! :)

milina.blogg.se

fin tatuering!

Felicia - Modell

Fina bilder :)

Lydia Elstig

Härliga bilder!

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) och den tatueringen är galet fin!

Kattis

Snygg tatuering, står det Friends i ett evighetsmärke?:)

sv: Kan lova att nya dumle är god...åt hela påsen på bara nån timme!:P

Svar: yes det gör det :) haha kan tänka mig det!
Julia

Ida

Så fina bilder!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Härliga bilder! Snygg tatuering! :)

Svar: tack tack :)
Julia

Linnéa

Sååå härliga bilder <3

NICOLE

Härliga foton :D Vad fin tatueringen var! Hur ser din första ut? :)


Svar: tack, det är ett ankare på handleden :)
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder :)

sara

Mysiga Bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: