slide show

Mineral clarity

 
Idag fick jag det här mörkblåa lacket med lite guldigt glitter i, jag gillar färgen men jag tycker inte om att det blir en såndär sockrig yta, har tröttnat på såna lack nu. Annars hade det kanske varit favoriten hittills! Vad tycker ni?
Sofia

man kunde se det oavsett vart man bor :)

Linnéa

Underbar julkalender <3

Ida Lindborg ♡

Så snygga!! :D

SV: tack så hemskt mycket verkligen! :'D kramis

Elin

Blir så avundsjuk. Vill också ha en sådan kalender. Så himla fina lack du får! :)

Svar: hihi jaa den är väldigt nice, dom flesta lacken är superfina och dom andra går att ge bort i julklapp så det är ju perfekt :)
Julia

Boel

Snyggt!

Sv: Tack! :)

lucydee

Tjusigt :D

Sara

Jag tycker det var väldigt snyggt , men jag gillar ju sådana lack :)

Ida

Så fint!

Svar: Ah, sant!

Linda

så jädra snyggt som vanligt

Hanna

Snyggt men jag tycker inte heller om när det blir en sån där sockrig/sandig yta :/

Sara Ekman

snyggt :)

Jenny Karlsson

sv: Ja hoppas den är det! :)

även denna gång, så snyggt!

Lydia

snygga!!

NICOLE

Jag tycker det var galet snyggt :D

Svar: tack! :)
Julia

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det kommer att vara så himla fel med t.ex. lucia på lördag utan snö :/

Svar: verkligen :/ nu får det ta och snöa massor!
Julia

Kattis

Gillar den blå nyans men förstår vad du menar med den sockriga ytan!

sv: Jag håller både tummar och tår för att vi ska få snö snart!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: