slide show

Mina julklappar

 nöjd tjej.
 
Här är några av mina julklappar som jag fick, är jättenöjd med allt! Fick en såndär nagellacksflaska i glas från kosta boda som jag velat ha jättelänge, pyjamas, en supergosig pläd, PLL säsong 3 & 4 (fick 1 och 2 förra året), chaipulver, påslakanset och handdukar.
Pernilla Johansson

Fina klappar du fått... teddyplädar är så varma och goa.... passar dig med den nagellackflaskan.

Svar: ja jättemysiga är dom :)
Julia

Ida

Bra saker! PLL är så bra.

Svar: Tack för svaret :)

Linnéa

Så mycket fint - har också ett sånt nagellack i glas + 3 st läppstift & 2 st läppar som hör till samma make-up serie <3

Svar: åh vill också ha dom, ska börja samla :)
Julia

felicia

fina saker :)

michelle bergström

Vilka fina grejer du fick :)

ebba

så fina saker!

Elin karlsson

Så fina julkappar! Sådan strumpor/sockor är så sköna!! :)

♫♪ sandra

härliga klappar :)

milina.blogg.se

fina klappar!

Boel

Åh så fina klappar :)

Sv: Detsamma!

Daniella

Vilka fina julklappar. Nagellackflaskan är så fin :D
Sv: Tack, det var mysigt ^^
Kram!

Felicia

Den från kosta boda var ju supersnyg, passar dig också galant!

puss

Svar: ja jag älskar den haha :)
Julia

Beatrice Johansson

Så fina julklappar:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Lina Johansson

Åh vilka fina saker!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Celine

Så fina och mysiga saker du fick! :)

Sara

Åh så mycket fint :) Älskar PLL ! Och så fin du är <3

Elin

så fina saker!:)

Hanna

Vad fina julklappar :)

NICOLE

Bra grejer :D Vad härligt att du är nöjd!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina klappar du fått :)

Jenny Karlsson

Vilka härliga saker du fått! Älskar den där glasflaskan från kosta boda, själv kollat in den till sminkbordet! :)

Svar: jaa den är så fin! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: