slide show

Jul/vinternaglar del 1

 
Alltså jag är verkligen efter med mina nageldesigner nu pga den där kalendern, ville inte lägga upp flera nagelinlägg i rad (även om det blev det ibland) så därför får dom komma upp nu istället! Har fler julnaglar, vill ni se dom med?
 
Btw hoppas alla hade en bra julafton, min var supermysig! Tog inte så många bilder men kanske lägger upp några sen, ni ska iallafall få se mina julklappar! ♥
Amanda Jona [SPONTAN]

Du är ju så fruktansvärt duktig, så fint!

Elin karlsson

Dom sista naglarna är så söta!! God fortsättning :)

Linnea

Sååå söta <3

Lina Johansson

Åh vilka fina!!

Sv: Tusen tack! :D

Daniella

De är jättefina, visa gärna fler ^^

Sv: Tack så mycket :D
Kram!

Emelie

Älskar den med pingvinen :D

Felicia

Skitsnygga gillar dom med snöflingorna!!!

Har inte updt på en månad, men ett julinlägg med lite info finns nu uppe!
Puss och kram

Jenny Karlsson

Åh så snyggt, ja visa mer!! :)

Ida

Så fina naglar, allihopa!

Sanna Preifelt

Superfina, allihopa!

hoppas att din jul var jättebra, att du fick äta mkt god mat, umgås med nära och kära och framförallt få känna dig älskad ❤

Celine

Så galet snygga allihopa!

NICOLE

Härligt att du också hade en fin dag =) Fina designer!

Sara Ekman

Så fina allihopa :)

michelle bergström

Så fina! Vad duktig du är :) Önskar dig en god fortsättning. :)

Ida

Åh men vad fint!

Ida

Gud så fint, gillar särskilt översta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: