slide show

Frozen daydream

 
Nu är det bara några luckor kvar av den här kalendern, tråkigt men liite skönt haha. I lucka 20 fick jag den sista flaskan med lösglitter i, blandade ut lite i ett genomskinligt lack den här gången med och som bas hade jag OPI 'eurso euro'. Jag gillar det här glittret väldigt mycket iallafall, det är mörkblått med lila skimmer och i solljus glittrar det i olika färger. Vad tycker ni?
Linnéa

Åh sååå fina <3

Elin karlsson

Vilka fina naglar, et nagellacket tycker jag är väldigt fit :)

NICOLE

Jag älskar blått, så detta måste nog vara en av favoriterna iaf :)

Daniella

Det var fint glitter :)
Sv: Ja verkligen, superfina är de :D
Kram!

Elena

Fina naglar :)

Henrietta Nylund

Ååh såå fint ju!

Boel

Himla snyggt! :D

Sv: Visst! :)

Celine

Svinsnyggt! Gjorde du snöflingorna för hand?

Svar: ja det gjorde jag :)
Julia

Ida

Ååh, så fint!
Svar: jag med, haha! :)

Sara

Åh så snyggt ! Min nya favorit nu bland de lacken du lagt !:)

Pernilla Johansson

Snygg... ännu en som är åt den färg jag gillar....

Emelie

Så himla fint! :)

Malin Wederberg

Åh vad fint :D

Sarah

De va sjukt fint :)

Sara Ekman

fint :)

michelle bergström

Sjukt fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: