slide show

December naglar

 
Några av mina naglar från december, vilken är eran favvis? ♥
Lina Johansson

Åh alla var jättefina!

Sv: Ja verkligen :D

Linnea

Åh, söta naglar <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Så snygga!

Elin karlsson

Nummer 2,4 och 6 är bara så fina!!!!!!

Svar: Åh tack! :)

NICOLE

1an och 6an! =)
SV Det hade vi verkligen :D Hade du det också?

Henrietta Nylund

Den första var nog min favorit! Vad använder du för lim för att lägga fast stenar och sånt på naglarna? :D

milina.blogg.se

ÄLSKAR dom första!

Emelie

alla är sjukt fina men skulle nog säga att den första är min favorit :)

Sara

Numer 1 är verkligen min favorit :)

Malin Wederberg

Fina :D Hur ofta målar du naglarna egentligen? Svårt att välja en favorit men det får nog bli nr 1.

Svar: haha väldigt ofta :p varje/varannan dag typ..
Julia

Frida Eklöf

Otroligt fina! Vad duktig du är! Väldigt svårt att välja en favorit så jag väljer de fyra första! Super fina! Kram

Pernilla Johansson

1, 2 och 6 är snygga... men jag tror nr 6 vinner min smak.

♀ THE REVOLT ♀

1. 2. 6. och 7!:D

Sara

Så fina! Favoriten blev nr 6 :)

Boel

Såååå fina!

Sv: Skönt att inte vara ensam :p

Celine

1an och 3an måste vara mina favoriter :)

- Caroline

1:an ååh så fin!

Sofia

Gud vad snygga! De med snöflingor oh renarna :D

Linn

den sista:D

Beatrice Johansson

Mina favoriter är de blå ombrefärgade med snöflingorna!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så svårt att välja en favorit, gillar ju alla. Men ett och fyra om jag måste välja! :)

Jenny Karlsson

3,4 och 6. Kunde inte välja en av dom!

Anna - photography, life, style

ååh vad fina! :D

Filippa Wallin

Så fina! Tyckte nummer fyra var otroligt gullig!
sv: Håller verkligen med dig där! Kramar!

Emelie

Ååh, så fina allihop! Så avundsjuk på hur duktig du är :')

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Supersnygga, de två första var snyggast tycker jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: