slide show

David guetta+SIA

 
 
Alltså david guetta och sia lyckas alltid göra grymma låtar tillsammans! Jag älskar sias röst (och många av hennes egna låtar) och david guettas grymma remixer så om ni också gör det borde ni verkligen lyssna på dom här låtarna från hans nya album. Båda är bara korta sneak peeks för hittade ingen bra version på youtube men dom finns såklart att lyssna på på spotify! Bang my head är en superskön party/träningslåt och the whisperer en jättefin lugn låt. Love them!
Emelie

Åh, Sia är för underbar ♥

NICOLE

Ja, de ihop blir något riktigt bra =)

Linnéa

Så sjukt bra... älskar Sia's röst <3

Ida

Bra låt!

milina.blogg.se

grymt!

Henrietta Nylund

Dom har jag inte hört förr faktiskt!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

David är grym!!

Svar: Tack så mycket för ditt tips! Vad jag har bakat kommer upp närmre jul när jag har bakat allt jag ska baka, och självklart länken till personen/personerna som tipsat om det! :)

♫♪ sandra

älskar sias röst!

Elin

Sköna låtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: