slide show

Daily charme

 
Alltså ååh kolla vad söta nageldekorationer jag fick hem igår från daily charme, den svarta grejen fick jag med gratis, så gulligt. ♥ Dom kanske ser lite stora ut men alla utom cupcakesen är små och i perfekt storlek, tror även att cupcakesen kan passa precis men dom kunde varit liiite mindre. Självklart ska ni få se hur dom ser ut på naglarna när jag testar dom men jag använde en snöflinga igår iallafall, bilder kommer upp på bloggen sen men ni kan se en bild på insta redan nu.
Elin

Vilka söta! Älskar snöflingorna :)

Sara Ekman

vilka söta! :)

michelle bergström

Rosetterna var ju jättesöta! :)

Mirjam Wallmark

Åh så fint, ska nog ta och beställa hem! :)

Karin

Åhh, vad söta!! Trodde att det var berlocker till armband först x)

Pernilla Johansson

Ja cupcaken ser stora ut för att sätta på naglarna... får se vad du hittar på med dem.

Ida

Söta!

Amanda Persson

ååh vad kul! vill också ha sånna! kram :)

Linnea

Sååå söta, gillar cupcakesen :)

NICOLE

Kul :D

Daniella

Vad gulliga :D
Sv: Ja, den är det faktiskt ^^
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: