slide show

Dagen

Påväg mot västerås imorse för att handla resten av julklapparna, ute i sista minuten.. eller mer sista sekunden haha.
brunch på ikea, seriöst såå värt 39 spänn!
lite snö har vi iallafall, bättre än inget och det är ju så fint när det är vitt ute.
fikade lite när vi kom hem.. var dock fortfarande mätt efter ikea frukosten.
wilma vaktar paketen under granen med 'rör du så dör du, mina paket!!' blicken, fick även mina nailart penslar som jag beställde förra veckan från japan, fick med lite japanskt godis (spännande...) och en söt liten necessär haha.
 
Är ni klara med alla julklappar nu eller också ute i sista sekund?
Elin karlsson

Svar: Ja, den är mysig!

Vilken härlig dag, roligt att du visar med bilder :)

Robex Lundgren

mums

Boel

Mysig dag ser och låter det som :)

Sv: Väldigt!

Amanda Persson

mysig dag och jaa, bättre med lite snö än ingen, vi har ingen här där jag bor :(

milina.blogg.se

Var klar med klapparna till familjen i november haha. Men köpte till släkten idag!

Linnea

Sååå mysiga bilder <3

Bea

Så gott allt ser ut!

Ida

Vad gott!
Är klar med alla julklappar.

Svar: Ja, det är mysigt!

sofia

Visst är de :D

Kattis

Haha tänk att man alltid ska vara ute i sista sekunden...köpte också sista klappen idag!:P Älskar kattens blick! :D

Svar: haha ja eller hur :p ja så söt haha!
Julia

Henrietta Nylund

Vad gott med frukost på ikea!

♫♪ sandra

härligt inlägg!

Pernilla Johansson

Absolut värt 39 kr på IKEA...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: