slide show

Celestial

 
I den 24:e luckan fick jag det här superfina silverglittriga lacket (i full storlek) som får bli mina julnaglar! Gillar att det är en ljuslila skimrande bas med glitterflakes och mindre glitterkorn i, har inget liknande i min samling.
 
God jul alla mina fina läsare, hoppas ni får en supermysig dag! ♥
Elin karlsson

Vilket fint nagellack :)

God jul!!

Daniella

Vad fint :D God jul på dig med <3
Sv: Yes, de blev goda ^^
Kram!

♫♪ sandra

god jul :)

Emelie

Wow! Så fint ♥ God jul!

Linnéa

God jul till dig med tjejen :p

Boel

Super fina :)
God jul!

Sv: Det är det :)

Pernilla Johansson

Snyggt
God Jul

Sara Ekman

Åh vad fint! :)

Ida

Så fint! Har jag sagt att du har en fin blogg?

Svar: tack! :)
Julia

milina.blogg.se

jättefin! perfekt till nyår :)

Elin

Så vackert! Hoppas att du hade en underbar dag :)

Marlene S.R

så fint!

Sara Tuvesson

Åh så snyggt :) Hoppas du hade en underbar julafton :)

NICOLE

Snyggt :D Hoppas du hade en fin julafton!

MATILDA

så snyggt :D

Michelle

Det är ju så sjukt fint med glitter!! :) God Jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: