slide show

Candy cane

 
Okeeej säg hej till mitt nya favoritlack typ! Det här är lätt min favorit bland alla som jag fått hittills i den här kalendern, love it! Första gången jag såg bilder på alla nagellacken som är i kalendern så fastnade jag för den här på en gång och har väntat på att den ska dyka upp i någon lucka och idag fick jag äntligen den och blev inte besviken. ♥ Vad tycker ni om det här rosaglittriga superfina lacket?
MATILDA

åhh så snyggt :D

Lina - my art & my life

Åååh underbaraste kalendern! Så himla fina!

Hanna

Super fint! :D

frida

oj vad fint!

Daniella

Det var jättefint :D
Sv: Tack så mycket ^^
Kram!

Kimmey ~ Kung varje dag

Häftigt!

Pernilla Johansson

Åhhh vad snyggt., den var grymt snygg ju... :)

Svar: jaa verkligen!
Julia

Jossie

Ångrar starkt att jag inte köpte julkalendern du har! Nagellacket var ursnyggt!!

Svar: haha förstår det! jaa jag älskar den :)
Julia

Ida

Så fint!

Nu är äntligen veckans blogg avslutad och gå gärna in och kolla om du vann, annars kan du väl vara med igen?
Direktlänk till inlägget: http://alwaysida.blogg.se/2014/december/veckans-blogg-ny-omgang.html
Kram! :)

bexollila

riktigt snyggt nagellack!

Ida

Svar: Tänk om internet inte fanns, ugh, då skulle jag gråtit.

Linnea

Tackar, älskar mina nya skor <3

Sara

Verkligen superfint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: