slide show

2014 lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jaa kört bil, gått utbildning på arlanda, jobbat med naglar och massor med annat som jag inte kommer på just nu.
 
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag hade inga nyårslöften, det är inte riktigt min grej..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej bara bekanta.

4. Dog någon som stod dig nära?: Ja min älskade katt jasmine, så otroligt saknad är hon!

5. Vilka länder besökte du?: Bara USA faktiskt, hoppas att jag kan resa lite mer nästa år!
 
 
6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?: Japp!

7. Vilken månad från år 2014 kommer du alltid att minnas?: Juni! Bästa månaden.

8. Vad var din största framgång 2014?: Ingen aning, haha?

9. Största misstaget?: Det vet jag inte heller?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Sjuk lite då och då men inga skador.

11. Bästa köpet?: Svårt, alla nagellack kanske haha? Eller biljetterna upp till empire state building som jag köpte till pappa (och mig) som en födelsedagspresent till honom.
 
utsikten från empire.
 
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Tåg/buss resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Jaa mina vänner t.ex.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?: Chandelier, candy love, lovers on the sun och många fler.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Jag vet inte, lite ledsnare kanske pga min katt och några andra saker men jag har ju vart glad också såklart!
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Rest.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Jämfört mig med andra.

18. Hur tillbringade du julen?: Hemma med min familj.
 
julaftonslooken.
 
19. Blev du kär i år?: Nej!

20. Favoritprogram på TV?: PLL.

21. Bästa boken du läste i år?: Kan inte komma på att jag läst någon bok i år haha, böcker är inte riktigt min grej..gillar att läsa tidningar istället.

22. Största musikaliska upptäckten?: SIA! Vet inte hur många gånger jag lyssnat på chandelier haha men hon har gjort flera andra superbra låtar också.
 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Kommer inte ihåg vad jag önskade mig? Fick iaf min iphone 6 lite efter att jag fyllt år och den ville jag ha.

25. Något du önskade dig men inte fick?: Jag vet inte riktigt.. en resa till NYC hahah.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2014?: Inget speciellt egentligen, fyllde år på en tisdag såå.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Japp massor.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2014?: Väldigt casual, tighta jeans, mycket svart och vitt, stickat, sneakers, boots, enkelt..
 
 
29. Vad fick dig att må bra?: Mina vänner och familj får mig alltid att må bra.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Två killar från amerikanska top model, säsong 20 och 21.

31. Vem saknade du?: Alla som jag inte träffat så mycket och som bor långt ifrån mig, mina syskon t.ex.

32. De bästa nya människorna du träffade?: Suzana som jag träffade på arlanda utbildningen i juni, känns bra att ha någon att prata med som vill samma sak som mig, synd att vi bor långt ifrån varandra bara.
Boel

Låter som ett bra år :)

Sv: Det har det varit ^^

NICOLE

Kul att läsa :D Älskar jackan du har på sista bilden =) Ser så mysig ut!

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att läsa :)

milina.blogg.se

roligt att läsa! :)

Emelie

Vilken kul inlägg att få läsa :D

♫♪ sandra

kul att läsa :)

Emmy

Vad kul att läsa! ^^

Elin

Mysigt att läsa :)

Daniella

Rolig lista ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: