slide show

10 år, 6 månader, 17 dagar

Vi har gjort allt vi kunde göra för Jasmine men hon var så himla svag, hon orkade knappt gå för benen vek sig och hon gick alldeles vingligt så igår tog vi beslutet att hon skulle få avlivas så hon var till veterinären idag och fick somna in.
 
Kan knappt fatta att det är sant, att jag aldrig mer ska få leka med henne, aldrig mer få klia henne så hon börjar rulla runt för hon tyckte det var så skönt, att hon aldrig mer ska möta mig när jag kommer hem och att aldrig mer få se henne igen. Det känns verkligen tomt och det gör så ont men jag kan bara tänka på hennes bästa för nu har hon det bra och slipper lida. Ska ta hand om Wilma nu, din bästa kompis! ♥
 
Du kommer verkligen att vara saknad och alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, kommer aldrig glömma dig!
 
bilden är tagen igår, såhär har hon varit hela veckan. hon orkade inte ens tvätta sig..
såklart var jag tvungen att måla mina naglar som en hyllning för henne, blev inte direkt så fint men kunde inte koncentrera mig så bra.
 
10 år, 6 månader och 17 dagar blev min älskade katt. ♥ ♥ ♥
Emma Grann Fotografi

Åh :(
Naglarna blev jättefina!

♫♪ sandra

nej usch vad trist <3

Denise Taylor

Nej va tråkigt! :( Men hon har det säkert bättre nu och sitter säkert i katthimlen och vakar över er :) <3

Svar: ja nu slipper hon lida :) jag hoppas hon gör det!
Julia

Ida Lindborg ♡

åh jag vet exakt hur det är, faktiskt. Jag har varit med om samma sak, hemskt. Jag beklagar så mycket ♡♡

Svar: ja det är riktigt hemskt! :/ <3
Julia

Linnéa

Nämen fy, vad trist att höra - aldrig kul att ta sånna beslut, samtidigt så kanske det i dom flesta fallen är det bästa - inte minst för djurets skull :S

Söta naglar <3

Svar: joo det var verkligen det bästa beslutet vi kunde ta åt henne, hade vi inte avlidit henne hade hon dött här hemma snart ändå :/
Julia

Emelie

Åh :( Så sorgligt! Vila i frid ♥

Amanda Jona [SPONTAN]

Kram! <3

NICOLE

:( . Du får glädjas åt de fina stunderna. Du fick ha henne länge :)

Henrietta Nylund

Åh gud vad sorgligt :( Vila i frid!

Jossie

Åh så fint av dig att fixa naglar till hennes minne

Sofia

åh lilla :(

Boel

Ursh det är så himla tungt när en djur blir sjuka :(
Vila i frid <3

Sv: Visst är det <3

Svar: ja det är det verkligen :(
Julia

Ida

Ååh, sorligt!

Jenny Karlsson

Beklagar verkligen, tog bort min lilla nästan 15 åring för nån månad sen, det är så himla jobbigt men man får tänka på att dom mår bättre nu!

Svar: ja precis, då slipper dom lida liksom.
Julia

Pernilla Johansson

Åhh vad sorgligt... alltid lika svårt att skiljas från en kär vän.

Svar: ja det är väldigt tråkigt! :/
Julia

Sara

Åh vad tråkigt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: