slide show

Yesterdays

Såhär såg jag ut igårkväll, hade på mig ett linne+halsband från USA, jeans från bikbok och skor från nelly. ♥
♫♪ sandra

snyggt!

Nathalie Tegelstam

Riktigt snygg outfit måste jag säga och skorna bara älskar jag :) kram

Angelina Linda Martina

Mycket Snyggt!

Ebba

Svar: ja riktigt kul! tyvärr massör av köer tyvärr så det förstörde det ju lite :(
Riktigt fint linne!

Linnéa

Snyggt snyggt snyggt :p

Elin

Snyggt :)

Johanna

Snyggt!

Åh så fin outfit! :)

Julia

Jättefin outfit! :) så kul att använda saker som man köpt utomlands, då tänker man liksom tillbaka på vad man gjorde, vart det köptes osv :D

Svar: jaa men eller hur och så är det större chans att man har på sig saker som inte så många andra i sverige har :D
Julia

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygga skor

Lydia Elstig

Vad fin outfit!

Mikaelas tårtor och bakverk

Vilka söta skor:)

Sara Ekman

Snyggt :)

Johanna Svensson ♡

så fint :D

fashion

Sjukt snyggt! :D

Frida-Maria

Riktigt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: